هوشمند سازی ساختمان isparo

برگزاری سمینار آموزشی "اصول مشتری مداری" در مخابرات منطقه گیلان

۱۵ مهر ۱۳۹۶
همزمان با اجرای طرح "رنگ باران" سمینار آموزشی اصول مشتری مداری با همت معاونت تجاری و بازاریابی مخابرات منطقه گیلان برگزار شد.
این سمینار به منظور آشنایی و تسلط عوامل فروش ،بازاریابی و پشتیبانی حوزه معاونت تجاری و با حضور تمامی دست اندرکاران این طرح در 16 شهرستان برگزار گردید.
مهندس آموئی مدیر مخابرات منطقه گیلان ،ضمن عرض تسلیت ایام شهادت حضرت ابا عبدا... الحسین ، با اشاره به جایگاه مشتری در دنیای تجارت افزود:باید تلاش کنیم که تمامی همکاران شرکت ، در لایه بازاریابی و فروش قرار گیرند که این امر نیازمند عزم جدی و تفکر فروش می باشد .
آموئی گفت:26000 تعهد دایری در ششماهه دوم برای مخابرات گیلان در نظر گرفته شده است که دسترسی به آن بسیار آسان است به شرط اینکه همه در لایه فروش قرار گیریم و ما باید روزشمار دایری راه اندازی کنیم تا به تعهدات خود دست یابیم . ما براساس میزان فروش ،بین افراد لایه فروش ،مزد و پاداش توزیع می کنیم . بعد از فروش نیازمند پشتیبانی جدی هستیم .همه امید ما به مشتری است و باید چسبندگی مشتری های خود را بیشتر کنیم و چسبندگی از طریق جلب رضایت مشتری امکانپذیر است.

تاریخ ثبت ۱۵ مهر ۱۳۹۶

ساعت ثبت 13:5